מוקד משרד התחבורה
*8787
מוקד אקסטרה
*6747
מידע לנוסעים

פניות הציבור

מוקד השירות הטלפוני של חברת אקסטרה 6747* פועל בכל ימות השבוע, משעה לפני תחילת הפעילות ועד שעה לאחר סיומה.

בכל מקרה של שאלה, בקשה, הצעת ייעול, הבעת שביעות רצון או אי שביעות רצון מהשירות, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו.

דרכי ההתקשרות אלינו:

טופס מקוון: טופס פניות הציבור.

מוקד טלפוני: 6747* שלוחה 4

לפקס שמספרו: 074-7745997

בדואר: מחלקת פניות הציבור אקסטרה, בניין יהב חמיאס קומה 4, רח' רקפת 1, שוהם מיקוד 608370

מענה לפניות יבוצע בתוך 7 ימים ממועד קבלת הפניה.

נשארים מעודכנים

קבועים בקווי אקסטרה? הצטרפו לעלון המידע שלנו וקבלו עדכונים מיידיים על שינויים ועדכונים

קווי אקסטרה

עכשיו לנתניה יש אקסטרה

ב-7.1.2022 נכנסנו לנתניה, כך זה נראה לפני תחילת השירות
עדכונים